Ważną cechą aplikacji internetowych zarządzających klientami z partnerami biznesowymi jest dostosowywanie się ich funkcji do aktualnych potrzeb firmy. Taki jest na przykład miniCRM.pl stworzony z myślą o małych przedsiębiorstwach.
Opcja pól dodatkowych
Aplikacja miniCRM umożliwia rozbudowywanie informacji o kliencie i o prowadzonych z nim interesach. Wszystko po to, aby firma mogła dopasować opcje systemu do bieżących swoich potrzeb, nie na odwrót. miniCRM został bowiem zaprojektowany tak, aby służyć konkretnemu użytkownikowi, w zależności od charakteru przedsiębiorstwa, którym ten zarządza i branży, w której działa. W polach dodatkowych wprowadzać można rozszerzone dane o kliencie, które wcześniej były nieznane, bądź elementy współpracy z nim, które pojawiają się na bieżąco, na przykład terminy i formy płatności. Dzięki polom dodatkowym zastosowanym w miniCRM można ściśle spersonalizować relacje na linii firma-klient, co w znacznym stopniu wpływa na jakość tych kontaktów i na sam wizerunek przedsiębiorstwa.
Aktualizacja i ulepszanie
miniCRM realizuje potrzeby użytkownika nie tylko poprzez opcję pól dodatkowych. Aplikacja jest wciąż aktualizowana na podstawie opinii klientów, co wiąże się z ciągłym jej rozwojem i udoskonalaniem. Wdrażanie poprawek i nowości sprawia, że miniCRM może zostać w jak najbardziej optymalny sposób wykorzystany przez swoich odbiorców.
Twórcy miniCRM nakierowują wciąż swoją uwagę na potrzeby klientów i użytkowników, zdając sobie sprawę z tego, że tylko przyjazna dla odbiorcy aplikacja może usprawnić działania biznesowe.