Mobilny CRM, czyli zwiększenie produktywności w pracy

Pracując poza siedzibą firmy, mobilna wersja systemu do zarządzania relacjami z klientami okazuje się najważniejszym narzędziem pracy, bez którego handlowcy nie wyobrażają sobie wykonywania swoich codziennych obowiązków zawodowych. Do sprawnego funkcjonowania mobilnej aplikacji CRM wystarczy jedynie urządzenie przenośne – smartfon, tablet lub notebook, oraz połączenie internetowe, a także przeglądarka www.

Crm ipad

Na przekór awarii

Mobilna wersja aplikacji CRM zabezpiecza korzystających z niej użytkowników przed ewentualną awarią Internetu w siedzibie firmy. Dzięki temu, że miejsce pracy może znajdować się poza biurem firmy, a system działa na różnych urządzeniach przenośnych, awaria Internetu nie jest żadnym problemem.

Zlokalizuj klienta

Mobilne aplikacje do zarządzania relacjami z partnerami biznesowymi wyposażone są często w interaktywne mapy drogowe, na których handlowcy z łatwością zlokalizują swoich klientów. Dzięki mapom bez trudu można dotrzeć na umówione spotkania biznesowe, a w przypadku nagłych zmian w harmonogramie odszukać adresy kontrahentów w najbliższej okolicy.

Mobilne systemy do zarządzania relacjami z klientami to oznaka nowoczesnego, mądrze zarządzanego przedsiębiorstwa. Twórcy aplikacji tworzą jej mobilne wersje z myślą o potrzebach różnych branż oraz biznesów. Małym firmom dedykowany jest prosty i niezwykle przyjazny dla użytkownika miniCRM.pl – system spełniający oczekiwania niedużych działalności gospodarczych.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *