Zastanawiając się nad wdrożeniem systemu do zarządzania relacjami z partnerami biznesowymi, z pewnością nieraz zadawaliśmy sobie pytanie o celowość wprowadzania do firmy nowego rozwiązania technicznego. Poniżej przedstawiono dwie główne korzyści wynikające z użytkowania CRM-u, które powinny przekonać tych, którzy wciąż zastanawiają się nad implementacją systemu.
Archiwum kategorii: Aktualności
CRM dla firm – ulepszenie kontaktów handlowych
System CRM umożliwia profesjonalną obsługę klienta oraz usprawnia organizację pracy wewnątrz firmy. Bez względu na branżę, jaką reprezentuje przedsiębiorstwo, aplikacja CRM powinna być w nim podstawowym narzędziem pracy.
- pełna, aktualizowana na bieżąco baza wiedzy o kliencie
- kontrola współpracy z klientami
- monitorowanie codziennych zadań w firmie
- elastyczność, dostosowanie aplikacji do potrzeb wielu branż
- możliwość przekazania wszystkich informacji znajdujących się w systemie nowemu pracownikowi
- analiza aktywności handlowej oraz efektywności pracy działu sprzedaży
miniCRM to szansa na nawiązanie lepszych relacji biznesowych oraz gwarancja wzrostu realnych zysków firmy. Zobacz teraz!

Faktury wysyłane w PDF
Autor bloga Antyweb – Grzegorz Marczak podjął się ciekawej inicjatywy obywatelskiej.
Aby sprzeciwić się fikcji i fikcyjnym przepisom postanowiłem zapoczątkować akcję protestacyjną. Założyłem grupę na Facebooku, w której chciałbym zgromadzić wszystkich niezadowolonych z postawy przedstawicieli Ministerstwa Finansów w przedstawionej sprawie. Można się do niej zapisać pod adresem http://facebook.com/group.php?gid=100815369972070