Archiwa tagu: crm online

Po co CRM?

Zastanawiając się nad wdrożeniem systemu do zarządzania relacjami z partnerami biznesowymi, z pewnością nieraz zadawaliśmy sobie pytanie o celowość wprowadzania do firmy nowego rozwiązania technicznego. Poniżej przedstawiono dwie główne korzyści wynikające z użytkowania CRM-u, które powinny przekonać tych, którzy wciąż zastanawiają się nad implementacją systemu.

Czytaj dalej Po co CRM?

CRM dla firm – ulepszenie kontaktów handlowych

System CRM umożliwia profesjonalną obsługę klienta oraz usprawnia organizację pracy wewnątrz firmy. Bez względu na branżę, jaką reprezentuje przedsiębiorstwo, aplikacja CRM powinna być w nim podstawowym narzędziem pracy.

  • pełna, aktualizowana na bieżąco baza wiedzy o kliencie
  • kontrola współpracy z klientami
  • monitorowanie codziennych zadań w firmie
  • elastyczność, dostosowanie aplikacji do potrzeb wielu branż
  • możliwość przekazania wszystkich informacji znajdujących się w systemie nowemu pracownikowi
  • analiza aktywności handlowej oraz efektywności pracy działu sprzedaży

miniCRM to szansa na nawiązanie lepszych relacji biznesowych oraz gwarancja wzrostu realnych zysków firmy. Zobacz teraz!